Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Počet zákazníků kabelových firem již dva roky stagnuje na 650 tisících

Externí autor2. 4. 2002

Na zhruba stejné úrovni se již dva roky drží počet zákazníků tří největších kabelových firem na českém trhu. Společnosti UPC, Intercable a TES Media, které ovládají přes 80 procent tuzemského trhu, měly loni dohromady okolo 650 tisíc klientů. Během deseti let do rozvoje sítí podle údajů zastřešující České asociace kompetitivních komunikací investovaly přes 11 miliard korun.
Stagnaci ve vývoji počtu zákazníků podle odborníků zavinilo zejména výrazné zdražování v minulém roce. Jednička na trhu, kterou je s více než 370.000 klienty UPC, loni na začátku roku zvýšila ceny části zákazníků z bývalé společnosti Dattelkabel až o 280 procent. Intercable se zhruba 190.000 klienty loni zvýšila ceny v dubnu a květnu a TES Media, která má kolem 85.000 zákazníků, zdražila loni na podzim o několik desítek procent. Jako důvod přitom firmy uvedly narovnání historických cen, které nekryjí vynaložené náklady.
V letošním roce bude cenová politika kabelových firem opatrnější. Zatímco Intercable zvýšila v březnu ceny zhruba o deset procent, UPC zatím vyčkává a TES Media plánuje změnu sazeb až na podzim. Firmy se ale shodují, že nepůjde o nějaký výrazný cenový skok.
Podle dobře informovaného zdroje v současnosti jednají Intercable a TES Media o fúzi, která má vyústit v prodej zahraničnímu finančnímu investorovi. Společnosti informaci nevyvrátily, ale odmítly ji komentovat. “V současnosti se k danému tématu nevyjadřujeme,” uvedl obchodní ředitel TESu Dušan Jelínek.
Největší tři kabelové firmy disponují přípojkami do zhruba 1,1 miliónu domácností. Zatímco služby UPC může podle údajů z roku 2000 využívat 600.000 domácností, u Intercable je to 370.000 bytů a u TES Media 116.000 domácností.

-čtk-

×

Připojení na internet přes mobil je značně dražší než pevná linka

Starší článek

Česká televize chce v příštím roce zavést sportovní kanál

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více