Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Brno bude od června hostit mezinárodní výstavu grafického designu

Redakce MAM25. 4. 2002

Brno se v červnu díky několika akcím spojeným s designem stane hlavním městem vizuální komunikace. Od 18. června do 20. října se v moravské metropoli uskuteční 20. bienále Brno, tradiční mezinárodní výstava grafického designu. V den jeho zahájení začne i dvoudenní mezinárodní konference věnovaná jednotnému vizuálnímu stylu firem a organizací. Obě akce bude doprovázet řada seminářů a výstav.
Bienále představí současnou tvorbu 344 autorů ze 42 zemí. Porota je v únoru vybrala z 814 přihlášených tvůrců ze 48 zemí. Nejpočetněji je zastoupena japonská kolekce, která prezentuje práce 73 autorů. Z České republiky je 47 autorů.
První a obsáhlejší výstavní kategorií je plakátová tvorba. Druhou tvoří firemní, informační a reklamní grafika. Vedle těchto kategorií zvolili pořadatelé jako důležité téma sociální plakát s důrazem na sociálně znevýhodněné lidi a skupiny. Reklama tohoto typu je v České republice zastoupena zatím pouze okrajově.
“Mezinárodní výstava plakátů, firemní, informační a reklamní grafiky završí letos čtvrté desetiletí své existence. Bienále Brno bylo založeno roku 1963 a je jednou z nejdéle trvajících akcí svého druhu na světě,” řekla informovala jeho kurátorka Marta Sylvestrová.
Konferenci Identita/Integrita pořádá Mezinárodní rada asociací grafického designu (ICOGRADA). Setkání bude zaměřeno na jednotný vizuální styl podniků a institucí, pro nějž se používá mezinárodní termín corporate identity. Podle pořadatelů je právě v zemích východní a střední Evropy nutné zvýšit povědomí o potřebě určité jednotné značky, loga či firemního designu.
Výkonný ředitel ICOGRADA Thierry Van Kern novinářům řekl, že vlastní logo může pomoci i institucím veřejné a státní správy. Na konferenci proto pořadatelé pozvali zástupce nejen českých podniků, ale i ministerstev. Očekávají účast až 1000 lidí. V rámci konference se uskuteční i čtyřdenní seminář designérů z 12 zemí východní a střední Evropy a pětidenní studentská dílna nazvaná Setkání Východu se Západem.

-man-

×

Microsoft hodlá reorganizovat divizi interaktivní televize

Starší článek

Tvrdík zastavil v pondělí odstartovanou reklamní kampaň armády

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe
Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více