Audi novým partnerem Bayernu Mnichov

17. 4. 2002 18:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Značka Audi se stala novým automobilový partner fotbalového klubu Bayern Mnichov, jednoho z nejúspěšnějších fotbalových klubů. Smlouva mezi fotbalovým klubem Bayern Mnichov a automobilkou Audi vstoupí v platnost 1. července a je podepsána až do 30. června roku 2008.
Součástí smlouvy o partnerství je dohoda o předání celkem 50 vozů Audi hráčům a managementu týmu Bayern Mnichov. Na všech oficiálních klubových akcích budou přepravu hostí zajišťovat vozy Audi. Značka i modely Audi se budou prezentovat také na všech zápasech a akcích pořádaných na stadionu Bayernu Mnichov i na tiskových konferencích po fotbalových utkáních.
Spolupráce s mnohonásobným šampiónem německé fotbalové ligy a vítězem Ligy mistrů je pro Audi příležitostí pro zvýraznění svého sportovního image. Audi je např. dlouholetým partnerem německého lyžařského svazu.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.