Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ARBOmedia AG odkoupilo 60 % podílu španělského zastupitelství RMB di-Versus

Redakce MAM18. 4. 2002

ARBOmedia AG, mediální zastupitelství pro televizi a on-line media, odkoupilo 60 % podílu španělského televizního a rozhlasového zastupitelství RMB di-Versus (RMB Espania Radio Y Television di-Versus), Obchodní síla společnosti ARBOmedia AG se tak zvýšila zhruba o 55 milionů eur.
Nadpoloviční podíl akcií španělské společnosti odkoupilo ARBOmedia od společnosti RMB (Regie Media Belge S.A.). Zbytek (40 %) zůstává ve vlastnictví společnosti Di-Versus Publicidad S.L. Společnost bude přejmenována na ARBOmedia DI-VERSUS a předsedou jejího představenstva se stane José Monserrate, dřívější šéf španělské společnosti Movierecords.
RMB Di-Versus je mediálním zastupitelstvím sítě deseti veřejnoprávních televizních stanic Forta s podílem na sledovanosti cca 17,4 %. Společnost současně exkluzivně zastupuje stanice TV Galicia, TV Castilla-La Mancha a lokální reklamní okno stanice Canal Sur. Na rozhlasovém trhu společnost reprezentuje stanice Radio Forta, Radio Gallega, Canal Sur Radio a Canal Fiesta Radio.

-mav-

×

Růst britského reklamního trhu až v roce 2004

Starší článek

Titulek z obrazovek Galaxie v nejbližší době nezmizí

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více