Vyjde nový anglicky psaný čtvrtletník Prague

18. 3. 2002 10:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V průběhu dubna vyjde první číslo nového anglicky psaného čtvrtletníku Prague, který ve spolupráci se společností Press Praha vydává Magistrát hlavního města Prahy. Exkluzivní čtvrtletník je určen především pro cizince žijící v Praze, případně pro její návštěvníky. Tomu odpovídá i zaměření časopisu.
Časopis o 64 stranách bude zpočátku vycházet v nákladu 15 tis. kusů a vzhledem k exkluzivní cílové skupině a způsobu distribuce (zahraniční velvyslanectví, hospodářské komory, hotely, letiště) očekává vydavatel Prague, že polovina rozsahu časopisu bude naplněna inzercí. Ředitelem projektu je Přemysl Svora, který před několika měsíci prodal svůj podíl v ekonomickém týdeníku Profit a nyní se věnuje několika mediálním projektům.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.