V USA zakázaná reklama poběží v Británii

11. 3. 2002 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve Velké Británii poběží kontroverzní reklama proti kožešinám, ve které je žena zbita, když se jí někdo pokouší ukrást kožich. Před nedávnem byla přitom zakázána v USA, protože byla označena za příliš tvrdou a vizuálně neúnosnou pro americké spotřebitele, stále ještě traumatizované 11. zářím.
Americká lobbistická skupina People for the ethical treatment of animals (Peta), která se proslavila především tím, že se jí podařilo přesvědčit známé modelky, aby v její reklamě pózovaly nahé a demonstrovaly tak, že si na sebe kožich za žádnou cenu nevezmou.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.