Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Unilever dosáhne svého cíle i navzdory zmírnění tržeb

Redakce MAM26. 3. 2002

Britsko-nizozemská společnost Unilever Plc/NV, která je největším výrobcem spotřebního zboží na světě, očekává, že v letošním roce dosáhne svého cíle a zisk na jednu akcii se zvedne o dvouciferné číslo. Stane se tak i navzdory pomalejším tržbám v prvních třech letošních měsících.
Skupina, která je výrobcem například čistícího prostředku Omo, mýdla Dove a polévky Knorr, v prvních třech letošních měsících trpěla nižšími tržbami, klesajícími akciemi a menším počtem nových produktů, uvedených na trh. Růst tržeb 400 značek produktů, kam patří například majonéza Hellmann’s, čaj Lipton a zmrzlina Magnum, a které představují zhruba 84 procent celkových tržeb, zřejmě bude činit pouhá tři procenta. Ve srovnatelném období loňského roku přitom tržby vzrostly o 5,3 procenta a v roce 2000 o 3,8 procenta. Celkové tržby skupiny se pak ve třetím čtvrtletí zvýší o jedno či dvě procenta.
“Pokud v březnu nedojde ke zlepšení, trh bude opravdu zklamán. Unilever si však stále věří z celoročního pohledu, takže to pomalu a jistě vypadá, že kousky skládanky do sebe zapadají,” řekl jeden z analytiků. Unilever očekává, že v prvním čtvrtletí jeho zisk vzroste o 25 procent a firma zřejmě tedy dostojí svému slibu, že v letošním roce zisk vzroste dvouciferně.
Po loňské akvizici společnosti Bestfoods vlastní Unilever také dva výrobní závody v České republice. Závod v Nelahozevsi vyrábí kromě jiného rostlinné tuky Rama, mýdla Lux a kosmetiku Ponds, zatímco ze závodu v Zábřehu na Moravě pocházejí majonézy Hellmans a polévky Knorr. Ve slovenském Mostenci vyrábí Unilever ve spolupráci s českými firmami zmrzliny Algida.

-čtk-

×

Společnost AOL Time Warner odepíše rekordních 54 miliard dolarů

Starší článek

Nejlepší internetové stránky měst má Praha a obcí Pozlovice

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více