Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Soud zakázal FTV Premiéře vydávat časopis Receptář prima nápadů

Redakce MAM27. 3. 2002

Městský soud v Praze vydal předběžné opatření proti společnosti FTV Premiéra a uložil jí nevydávat časopis Receptář prima nápadů. Sdělil to mediální zástupce vydavatelství Reader’s Digest Výběr Michal Donath s tím, že soud tak vyhověl návrhu společnosti Reader’s Digest Výběr, která vydává časopis Receptář na každý den.
Vzhledem k tomu, že FTV Premiéra doposud neobdržela žádné soudní rozhodnutí o předběžném opatření, které by se týkalo časopisu Receptář prima nápadů, nemůže se podle ředitelky marketingu a public relations FTV Premiéry Lindy Kozákové k situaci vyjádřit.
Podle Donatha se soud ztotožnil s názorem společnosti Reader’s Digest Výběr, že by si čtenáři vzhledem ke stejnému tématickému zaměření i grafické úpravě názvu mohli oba konkurenční tituly plést. Časopis Receptář na každý den vychází od roku 1990 a od roku 2000 jej vydává Reader’s Digest Výběr. FTV Premiéra zahájila vydávání čtrnáctideníku Receptář prima nápadů před dvěma týdny.
“Konkurence ano, ale s jiným názvem. Parazitování na dobré pověsti a zavedené ochranné známce není přípustné,” sdělil generální ředitel společnosti Reader’s Digest Výběr Luboš Beniak.
Soud ve zdůvodnění svého rozhodnutí podle Donatha uvedl, že při porovnání obou periodik může nastat u prodejců a průměrného spotřebitele snadno jejich záměna. Soud v souladu se zákonem společnosti Reader’s Digest Výběr nařídil, aby do 15 dnů od doručení předběžného opatření podala v této věci žalobu.
Reader’s Digest Výběr je majitelem Receptáře na každý den od června 2000, kdy koupil společnost RENA, jež tento časopis vydávala od roku 1990. Jedním ze tří majitelů RENY byl i Přemek Podlaha, který byl na obálce prvního čísla nového čtrnáctideníku FTV Premiéry.

-čtk-

×

Mezi internetovými poskytovateli v únoru vedl IOL

Starší článek

Čistá ztráta CME loni klesla o 41 procent na 22,1 miliónu dolarů

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více