Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

SIMAR: větší růst než jsme čekali

Redakce MAM8. 3. 2002




Sdružení agentur pro výzkum trhu SIMAR oznámilo předběžné obraty svých členských agentur v loňském roce. Nejvyšší výkon předvedla opět společnost AISA, druhá v popředí je společnost GfK Praha. Pozice na dalších místech je poměrně vyrovnaná a od první dvojky si drží zřetelný odstup.


Přibližně v polovině roku 2001 oznámil SIMAR odhad růstu v rozsahu 15 – 16 %, podle nynějších předběžných odhadů však obraty 12 členských agentur dosáhnou celkové částky 837,6 mil.Kč a celkový obrat SIMARu tak vzroste o 22,2 %.


V roce 2000 činily předběžné odhady 10 agentur celkovou částku 698,4 mil.Kč, skutečný obrat za výzkum trhu byl pak 685,2 mil.Kč. Lze tedy předpokládat, že mírnou korekcí projdou i letošní výsledky.


Největší nárůst zaznamenala agentury Millward Brown, ale její růst je ovlivněn kratším obdobím činnosti v roce 2000. Ostatní agentury obratově “vzrostly” maximálně o třetinu, nejméně pak o 7%. Na růstu sdružení se rovněž podílelo přijetí dvou nových členů, agentur Tambor a AVE Marketing)


Předběžné obraty společností SIMAR v loňském roce (v mil. Kč)



2000


2001


index



AISA


256,0


278,0


109


GfK Praha


152,0


180,0


118


TNS Factum


67,8


73,8


109


Millward Brown


44,5


68,8


155


MEDIAN


41,3


56,0


136


Opinion Window


42,8


46,7


109


STEM/MARK


33,3


45,0


135


INCOMA


32,8


44,0


134


ULTEX


10,3


11,0


107


XuXa


4,4


5,2


118


Celkem


685,2


808,5


118



Noví členové



Tambor


–


20,0


–


AVE Marketing


–


9,1


–


SIMAR celkem


–


837,6


–



-bob-


×

Odbory veřejnoprávních médií chtějí bojovat proti privatizaci ČT

Starší článek

Firmu ProSieben chtějí získat velké mediální koncerny z USA

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více