Senátoři budou rozhodovat o Českém rozhlasu

13. 3. 2002 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Březnová schůze Senátu pokračuje dnes schvalováním novely zákona o Českém rozhlasu. Senátoři někdejší čtyřkoalice mají výhrady ke způsobu schvalování kodexu veřejnoprávního rozhlasu i k obměnám jeho rady. Horní komora proto předlohu zřejmě vrátí sněmovně s úpravami.
Právě sněmovna by podle předlohy měla obdobně jako v případě České televize schvalovat kodex, který bude právně závazný pro všechny zaměstnance rozhlasu. Senátoři ale tuto pravomoc chtějí převést na rozhlasovou radu.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.