Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rada ČT schválila rámcový rozpočet České televize pro 2002

Redakce MAM20. 3. 2002

Česká televize již ví s jakým rozpočtem bude letos hospodařit. Přestože náklady veřejnoprávní televize převýší výnosy, bude podle dnes Radou ČT schváleného rozpočtu hospodařit s přebytkem 51,8 miliónu korun. V rozpočtu totiž nejsou započítány odpisy majetku. Náklady mají letos dosáhnout 4,822 miliardy korun, výnosy ČT mají činit 4,708 miliardy korun. Rozpis rozpočtu na jednotlivé složky má generální ředitel ČT Jiří Balvín předložit k 1. dubnu.
Na mzdy se v rozpočtu počítá s 688 milióny korun. O tom, zda to bude stačit na požadavky televizních odborů, které hrozí stávkou, Balvín nechtěl spekulovat. “Proběhnou první schůzky. Nejsem přítelem nadstandardních přídavků k platům, ať je to valorizace nebo třinácté a čtrnácté platy,” řekl. V jednáních s odbory se bude podle svých slov snažit vysvětlit, že 12 platů je zcela standardních a valorizace závisí na hospodářských výsledcích.
Rozhodnutí radních Balvín přivítal jako zodpovědné. Připustil, že kvůli jejich požadavku rady snížit rozpočet odložil některé investice a oddálil natáčení jednoho seriálu.
Televize nejvíce peněz získá z koncesionářských poplatků, a to 2,9 miliardy korun. Na reklamě vydělá 1,2 miliardy a z ostatních příjmů získá 578 miliónů korun.
Rada dnes také uložila Balvínovi, aby předložil návrh motivačního systému, který by měl pomoci televizi dále spořit.
Management ČT v rozpočtu počítá s nárůstem zisku z reklamy, který závisí na sledovanosti. Hospodářskou situaci by mohlo zlepšit i přísnější vybírání koncesionářských poplatků. Kvůli tomu ČT iniciovala poslanecký návrh zákona, který by mimo jiné umožnil účinnější kontrolu a evidenci koncesionářů, z nichž přibližně 600.000 neplatí.

-čtk-

×

Soud jednal o žalobě Železného na ČT za reportáž o schůzce v USA

Starší článek

Česká televize bude i letos před volbami vysílat spoty stran

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více