Přímý přenos Českého lva vidělo 1,7 miliónu diváků
Více než dvouhodinový přímý přenos České televize z udělování filmových cen Český lev přilákal v sobotu večer k obrazovkám prvního programu 1,6 miliónu dospělých diváků a 99.000 dětí ve věku od čtyř do 14 let. Podle informací České televize to je ve srovnání s loňským přenosem stejné události o 180 tisíc dospělých více.
Moderátor večera Jaroslav Dušek imponoval více ženám (sledovanost 20,6 procenta) než mužům (sledovanost 17,4 procenta). “Nejvyšší sledovanosti dosáhli diváci u věkových skupin od 45 let výše,” řekl mluvčí České televize David Jirušek.
Z hlediska vzdělání se přenos Českého lva relativně největší pozornosti těšil mezi vysokoškoláky. Podle sociálně-ekonomického postavení projevili největší zájem o přenos dospělí z rodin s největšími příjmy a nejvyšší životní úrovní.
Podle velikosti místa bydliště se nejvíce diváků rekrutovalo z měst s pěti až 20 tisíci obyvateli a z velkoměst se 100 a více tisíci obyvateli. Z regionálního pohledu lákal Český lev diváky nejvíce v Praze, na severní Moravě a ve Slezsku.
-čtk-
Podobné zprávy

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu
Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)
