Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Přímý přenos Českého lva vidělo 1,7 miliónu diváků

Redakce MAM5. 3. 2002

Více než dvouhodinový přímý přenos České televize z udělování filmových cen Český lev přilákal v sobotu večer k obrazovkám prvního programu 1,6 miliónu dospělých diváků a 99.000 dětí ve věku od čtyř do 14 let. Podle informací České televize to je ve srovnání s loňským přenosem stejné události o 180 tisíc dospělých více.
Moderátor večera Jaroslav Dušek imponoval více ženám (sledovanost 20,6 procenta) než mužům (sledovanost 17,4 procenta). “Nejvyšší sledovanosti dosáhli diváci u věkových skupin od 45 let výše,” řekl mluvčí České televize David Jirušek.
Z hlediska vzdělání se přenos Českého lva relativně největší pozornosti těšil mezi vysokoškoláky. Podle sociálně-ekonomického postavení projevili největší zájem o přenos dospělí z rodin s největšími příjmy a nejvyšší životní úrovní.
Podle velikosti místa bydliště se nejvíce diváků rekrutovalo z měst s pěti až 20 tisíci obyvateli a z velkoměst se 100 a více tisíci obyvateli. Z regionálního pohledu lákal Český lev diváky nejvíce v Praze, na severní Moravě a ve Slezsku.

-čtk-

×

Mladý svět dnes vyšel v nové podobě

Starší článek

Kodex České televize již dorazil do Poslanecké sněmovny

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Česká televize

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více