Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pošta bude koncesionářské poplatky vybírat i beze smluv

Redakce MAM12. 3. 2002

Pokud se Česká televize a Český rozhlas nedohodnou s Českou poštou na nových smlouvách o výběru koncesionářských poplatků a nenajde se jiný subjekt, který by tuto činnost zajišťoval, bude ji i nadále vykonávat pošta. “Podle zákona budeme tuto činnost vykonávat nadále, ovšem za jiných podmínek, než stanoví současné smlouvy,” sdělil mluvčí pošty Ladislav Vančura. Dodal, že podnik by si za výběr účtoval dosavadní 2,80 koruny za koncesionáře.
Pošta vypověděla České televizi a rozhlasu smlouvy, neboť dosavadní sazby za výběr koncesionářských poplatků nepřinášejí poště přiměřený zisk. Výpovědní lhůta trvá do konce dubna. Pošta požadovala inflační zvýšení sazby za zajišťování výběru koncesionářských poplatků z 2,80 Kč na koncesionáře postupně až o 50 haléřů. V současné době zúčastněné strany hledají cestu k dohodě a schůdné varianty řešení situace.
Česká televize vybírá koncesionářský poplatek od majitelů televizních přístrojů 75 korun měsíčně, a ročně tak získává celkem necelé tři miliardy korun. Výběr poplatků přitom tvoří zhruba dvě třetiny všech příjmů ČT. Český rozhlas vybírá 37 korun měsíčně a příjem se pohybuje kolem 1,3 miliardy korun ročně.

-čtk-

×

Server NBCOlympics.com vítězil v návštěvnosti během olympiády

Starší článek

Zápas čtvrtfinále Poháru UEFA pouze na německé ZDF?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více