Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Polovina Maďarů se dívá jen na komerční televizi

Redakce MAM18. 3. 2002

Polovina maďarského obyvatelstva sleduje s denní pravidelností jen dvě největší domácí komerční televizní stanice (RTL Plus a TV2), zatímco sledovanost veřejnoprávní televize (M1 a M2) je minimální. Vyplývá to z loňského celostátního průzkumu mediálních zvyklostí obyvatelstva, jehož výsledky zveřejnila v Budapešti Rada pro televizní a rozhlasové vysílání (ORTT).
Sedm procent dotázaných uvedlo, že se denně podívá do nabídky alespoň pěti televizních kanálů. Zhruba 14 procent lidí zase tvrdilo, že se o televizi v podstatě moc nezajímá a zapíná ji jen občas, přičemž se většinou dívá na veřejnoprávní kanál.
Z průzkumu dále vyplynulo, že kromě zábavy lidi přitahují především témata, která se jich přímo dotýkají, jako například růst cen, inflace, bezpečnost a kriminalita. Všeobecnější sociální otázky jako nezaměstnanost, stav životního prostředí, korupce, katastrofy a zprávy ze světa zajímají lidi podstatně méně. Z politických témat byla otázka vstupu Maďarska do Evropské unie mezi posledními.
Pokud jde o rozhlas, průzkum ukázal, že starší lidi výrazně dávají přednost veřejnoprávním stanicím, zatímco mládež z 90 procent poslouchá výhradně jen komerční.
K internetu má pravidelný přístup deset procent dotázaných. Co to vlastně internet je, vědělo šedesát procent.

-čtk-

×

Kampaň na T-Mobile bude adaptovat Publicis

Starší článek

Kindernay prodal Galaxii Sport a opouští televizní podnikání

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Clever Minds

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
22. 1. 202122. 1. 2021
Akce

Nepropásněte uzávěrku do Sabre Awards! Soutěž ocení nejlepší …

Uzávěrka přihlášek do regionální (EMEA) části Sabre Awards je už za 3 dny. Nejlepší PR projekty se mohou přihlašovat do 25. ledna.
22. 1. 202122. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více