„Pohled odjinud“ na tvorbu účinné a efektivní komunikace se zákazníkem

26. 3. 2002 18:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Dimar uspořádá ve spolupráci s německým direktmarketingovým institutem GAD ve čtvrtek 4. dubna v Kongresovém centru Praha seminář pod názvem „Pohled odjinud“. Představeny budou poznatky z oblasti tvorby účinné a efektivní komunikace se zákazníkem.
Vše zcela konkrétně – na případových studiích z výzkumných projektů významných českých firem, v kombinaci s praktickými ukázkami z výzkumů reklamy realizovaných Oční kamerou. Přednášet budou jedny z nejvýraznějších osobností této branže v západní Evropě – Klaus Schantz a Cornelius Burghardt.

-luc-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.