Podniky nejčastěji z mobilních operátorů využívají Eurotel
Eurotel je nejčastěji využívaným operátorem na podnikovém trhu. Vyplývá to z výsledků výzkumu, který začátkem roku prováděla agentura AISA mimo jiné pro Eurotel a Radiomobil mezi 1200 firmami. O výsledcích výzkumu informovala na tiskové konferenci Eurotelu výkonná ředitelka prodeje Zuzana Řezníčková. Celkem 71 procent firemních klientů využívá podle výzkumu Eurotel, 41 procent Paegas a 16 procent Oskar.
Pouze Eurotel využívá 48 procent firem, pouze Paegas 21 procent a pouze Oskar pět procent firem. Nejčastější kombinací operátorů u firem je využívání sítě Eurotel a Paegas (14 procent). Služby všech tří provozovatelů využívají čtyři procenta firem.
Celkem 60 procent uživatelů mobilních telefonů uvádí Eurotel jako hlavního operátora, 28 procent má jako hlavního operátora síť Radiomobilu Paegas a sedm procent síť Oskar.
Eurotel skupině firem s měsíčním účtem od deseti do 30 tisíc korun, tedy v průměru s pěti SIM kartami, nově nabízí balíček služeb zahrnující mimo jiné službu Eurotel Team Profi se slevou 12 až 25 procent pro volání ve skupině až deseti firemních telefonů. Cena pro volání po slevě je již od dvou korun na minutu a měsíční paušál činí 50 korun.
Pro srovnání balíček služeb pro větší firmy s měsíčním účtem od 30 do 60 tisíc umožňuje v programu Eurotel Team Profi slevu 16 až 35 procent, cena volání je od 1,80 koruny a paušálů činí 40 korun.
Konkurenční Paegas nabízí podle manažera vztahů s médii Petra Stoklasy pro zákazníky od pěti do 30 SIM karet službu miniVPN, která umožňuje za měsíční paušál 35 korun využít slevy na volání od 1,50 Kč za minutu. Také Radiomobil nabízí pro firemní zákazníky speciální balíčky aktivačních slev.
Oskar nabízí podle mluvčího Igora Přerovského všem firemním zákazníkům, tedy držitelům živnostenského listu s alespoň jednou SIM kartou, službu Oskar Extra s voláním v rámci sítě od dvou korun. Firmám s více než deseti SIM kartami nabízí Oskar službu VPN, kde v uzavřené skupině firemních telefonů platí hovorné od koruny za minutu. Oba programy v kombinaci podle Přerovského mohou firemním klientům volání zlevnit až o 50 procent.
-čtk-
Podobné zprávy
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
