Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Placený kanál Premiere je ztrátový, počítá až do roku 2004

Redakce MAM21. 3. 2002

Placený televizní kanál Premiere, který je součástí mediálního impéria Kirch, zaznamenal v loňském roce ztrátu před úroky a daní (EBIT) 989 miliónů při tržbách 813 miliónů eur. Firma ale plánuje zásadní změny a od roku 2004 by se chtěla pohybovat v černých číslech.
Nový výkonný ředitel Georg Kofler má v plánu výrazné snížení nákladů, které má zajistit, že Premiere bude už od letošního roku schopen ročně uspořit kolem půl miliardy eur. Počítá se přitom i s lepší reklamní kampaní a v prvním čtvrtletí roku 2004 by mohly být na veřejné trhy uvedeny také akcie firmy.
Plán restrukturalizace, který už schválila dozorčí rada firmy KirchPayTV, počítá se snižováním nákladů v celé firmě, především ale v programovém a vysílacím oddělení, i když změny má pocítit i technické oddělení. Od roku 2004 by tedy hodnota firmy měla podle Koflera činit tři až pět miliard eur.
Skupina Kirch začne během příštích tří měsíců jednat s americkými filmovými studii o snížení cen vysílacích práv, které jsou v některých případech podle Koflera až příliš vysoké. Další snížení nákladů má zajistit snížení počtu zaměstnanců o 25 až 30 procent ze současných asi 2400 lidí.

-čtk-

×

Česká televize bude i letos před volbami vysílat spoty stran

Starší článek

EMI propustí 1800 zaměstnanců a sníží dividendu na polovinu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více