Největší poskytovatel připojení v Evropě snížil ztrátu

21. 3. 2002 16:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Provozní ztráta společnosti T- Online, která je největším poskytovatelem připojení k internetu v Evropě, klesla v loňském posledním čtvrtletí na 31,2 miliónu eur z 68,1 miliónu ve stejném období předloni díky snížení nákladů v německé divizi. Oznámili to zástupci firmy s tím, že její tržby stouply z 254,5 miliónu na 331 miliónů eur.
Výsledky tak byly v souladu s odhady analytiků, kteří podle průzkumu agentury Reuters očekávali v průměru ztrátu 27,3 miliónu eur při tržbách 324,6 miliónu. Za celý minulý rok však provozní ztráta vzrostla na 189 miliónů eur ze 121,6 miliónu v roce 2000.
Příjmy T-Online závisí především na poplatcích za připojení k internetu, které se ve čtvrtém čtvrtletí na celkových tržbách podílely 80 procenty. Firma však uvedla, že se jí podařilo zvýšit příjmy z internetové reklamy a obchodu, a její tržby bez zahrnutí poplatků za připojení tak stouply na 65 miliónů z 40,3 miliónu eur ve třetím čtvrtletí.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.