Nejlepší internetové stránky měst má Praha a obcí Pozlovice

26. 3. 2002 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Cenu Zlatý erb 2002 za nejlepší internetové stránky měst získalo
#http://www.praha-mesto.cz#+#hlavní město Praha#
. V  kategorii obcí si prvenství odnesli představitelé
#http://www.pozlovice.cz#+#Pozlovic#
z okresu Zlín. Výsledky byly vyhlášeny v rámci mezinárodní konference
#http://www.isss.cz#+#Internet ve státní správě a samosprávě#
v Hradci Králové.


V kategorii internetové prezentace regionů si nejvyšší ocenění odnesl informační server
#http://www.sumavanet.cz#+#ŠumavaNet#
. Zvláštní ocenění dostalo sdružení obcí
#http://www.orlicko.cz#+#Orlicko#
za nejlepší bezbariérový přístup na své webové stránky.


Do čtvrtého ročníku Zlatého erbu se letos přihlásil rekordní počet 242 měst, obcí a regionů. Proti loňskému roku to bylo o 80 procent více. Vítězové soutěže dostávají digitální fotoaparáty, počítačové programy a další pomůcky k tvorbě stránek.


Cílem klání je podpořit, aby orgány územních samospráv využívaly internet pro poskytování informací a aby se na internetu prezentovala česká města a obce. Odborná porota posuzuje zejména obsah, aktuálnost a grafické zpracování stránek. Vyhlašovatelem soutěže je Svaz měst a obcí.


Konference Internet ve státní správě a samosprávě se účastní asi 1700 činitelů z oblasti veřejné správy a informačních technologií. Na konferenci se také představuje kolem 65 firem působících v oblasti informačních technologií.


– #http://zlatyerb.obce.cz/hlasovani/soutezici.asp#+#
Seznam přihlášených účastníků soutěže
#




#http://vs.vismo.cz/dokumenty/dokumenty2.asp?u=200003&id_org=200003&id=12498#+#
Finalisté jednotlivých kategorií
#



-man-



Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.