Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

MEF Holding má získat 100procentní kontrolu nad Joj TV

Redakce MAM25. 3. 2002

Někdejší ředitel televize Global Marcel Dekanovský se rozhodl prodat svůj 30procentní podíl ve společnosti MAC TV, která vlastní licenci na novou televizi Joj. Mluvčí televize Joj, dcery české Novy, Ľudovít Tóth listu Sme řekl, že jméno kupce Dekanovský prozatím neprozradil. Mělo by se však prý jednat o slovenskou společnost. Podle informací zmíněného deníku by měl být kupcem Vladimír Komár, člen představenstva a spolumajitel MEF Holding.
Sme připomíná, že společnost MEF Holding přes Českou produkční Invest kontroluje i zbylých 70 procent společnosti MAC TV. MEF Holding vlastní Českou produkční 2000, která zabezpečuje chod televize Nova a vlastní také čtvrtinový podíl v CET 21, která má licenci na vysílání Novy.
Převod obchodního podílu musí schválit Rada pro vysílání a retransmisi. Pokud rada tento krok udělá, MEF Holding bude mít 100procentní kontrolu nad televizí Joj. Podle Sme však podíl kupuje jenom Slovák Komár. Takovýmto způsobem se má prý dodržet zákon, který radě doporučuje, aby v televizi měl podíl slovenský subjekt.
MEF Holding vlastní podle Sme kromě Komára ještě Češi Jiří Šmejc a Jan Gerner. Společnost založili v roce 1994 a začali obchodovat s cennými papíry a věnovali se také investičnímu bankovnictví. S podnikáním v médiích začali v roce 1999. Loni prý odhadl Komár roční obrat celého holdingu na dvě miliardy českých korun.
MAC TV podle Sme požádala licenční radu také o změnu v programové oblasti v televizi Joj. Jedná se především o zvýšení podílu filmů, zábavy a rozšíření vysílání na 24 hodin denně. Televize prý také požaduje snížení podílu slovenských pořadů z 80 na 60 procent.
Joj TV začala vysílat začátkem března s pokrytím 65 procent obyvatel Slovenska. Projekt šéfa Novy Vladimíra Železného přitom počítá, že v příštím roce bude Joj moci sledovat až tři čtvrtiny Slováků. Hlavním konkurentem na slovenském trhu je nejsilnější komerční televize Markíza, která již napadla přidělení frekvencí pro Joj u Nejvyššího soudu.

-čtk-

×

Soud nevyhověl Telecomu v případě reklamy společnosti RadioMobil

Starší článek

Joj TV třetí nejsledovanější televizí na Slovensku

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více