Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kodex České televize již dorazil do Poslanecké sněmovny

Redakce MAM5. 3. 2002

Kodex České televize, který v uplynulých měsících připravovala a nakonec přijala Rada České televize, již obdržela Poslanecká sněmovna. Ta má totiž podle nového zákona o ČT pravomoc Kodex veřejnoprávní televize schvalovat.
Na březnovou schůzi poslanců se však již tento dokument nedostane.
S Kodexem ČT bude nakládáno stejně jako s jakýmkoli jiným sněmovním tiskem. Nejprve tedy projde sněmovním výborem, v tomto případě mediální komisí, která jej poté pošle k souhlasu všem poslancům. Sněmovna by tak mohla o Kodexu rozhodnout na své dubnové schůzi.
Kodex ČT je jedním ze základních dokumentů upravujících postavení a chování televize veřejné služby. Podle dřívějších informací počítá Rada ČT se zřízením devítičlenného poradního orgánu generálního ředitele Jiřího Balvína, jenž se bude věnovat posuzování otázek vyplývajících z uplatňování kodexu.

-mav-

×

Přímý přenos Českého lva vidělo 1,7 miliónu diváků

Starší článek

Rada STV nerozhodla o odvolání ústředního ředitele Materáka

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více