Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kirch se možná vzdá většiny v KirchMedia

Redakce MAM25. 3. 2002

Bavorský mediální magnát Leo Kirch se možná vzdá většiny v KirchMedia, klíčové divizi své zadlužené skupiny KirchGruppe. Prodej části akcií KirchMedia má být součástí plánu zajistit skupině potřebnou finanční injekci, sdělily agentuře Reuters informované zdroje.
Podle zdrojů nyní jednají v Mnichově věřitelské banky o záchranném plánu pro Kircha, topícího se v dluzích v celkové výši kolem 6,5 miliardy eur. Banky diskutují o posílení kapitálu skupiny s menšinovými akcionáři, především italskými firmami Fininvest a Mediaset italského premiéra Silvia Berlusconího a společností News Corp australského magnáta Ruperta Murdocha.
Banky by se v nejbližší době mohly dohodnout na poskytnutí nového kapitálu v sumě 800 miliónů eur výměnou za většinový podíl na KirchMedia. “Banky se snaží zpečetit transakci,” řekl jeden ze zdrojů s tím, že dohodu by měly příští týden projednat a schválit představenstva bank.
Banky mají zájem o KirchMedia jen na omezenou dobu dvou až tří let. Poté by měly dát akcie mediální firmy na burzu, nebo je prodat buď zpět Kirchovi nebo jinému investorovi.
KirchMedia je Kirchovou hlavní televizní divizí, která obchoduje s vysílacími právy a vlastní většinu na největší německé soukromé televizní společnosti ProSiebenSat1. Podle pozorovatelů je tato divize nejživotaschopnější součástí skupiny, na rozdíl od KirchPayTV, kam patří ztrátová placená televize Premiere.
Kirch kromě KirchMedia nabídl za poslední dva měsíce na prodej téměř všechny své majetky. Jeho skupina totiž musí splatit v nejbližších měsících závazky v sumě několika miliard eur.

-čtk-

×

Joj TV třetí nejsledovanější televizí na Slovensku

Starší článek

Louvre nabídne po internetu všechna vystavená díla

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více