Kampaň na T-Mobile bude adaptovat Publicis

18. 3. 2002 10:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Telekomunikační gigant Deutsche Telekom (DT) chystá v blízké době reklamní kampaň, která má sjednotit názvy všech jím vlastněných sítí mobilních telefonů pod značku T-Mobile. V České republice se jedná o značku Paegas společnosti RadioMobil, které je DT majoritním vlastníkem. Podle mluvčího RadioMobilu Jiřího Hájka však kampaň v ČR proběhne později než v ostatních státech, kde měla podle časopisu Advertising Age odstartovat už toto pondělí.
Reklama je dílem německé pobočky agentury Saatchi & Saatchi a na náš trh by ji měla adaptovat agentura Publicis. Saatchi & Saatchi totiž nemá v ČR kancelář a Publicisu tato síť reklamních agentur patří. „Naše smluvní závazky vůči stávajícím agenturám budou dodrženy,“ odpověděl na otázku ohledně budoucnosti spolupráce RadioMobilu s Euro RSCG New Europe (Paegas, Twist), Fabrikou/DDB (produktové služby), Tanagrou (B2B komunikace) a Red Cellem (Click). Podle informací M&M by rozložení reklamy mezi jmenované agentury mohlo vypadat tak, že Publicis by adaptoval celosvětové kampaně T-Mobile a ostatní agentury zpracovávaly lokální strategie RadioMobilu. Nákup médií bude mít na starosti Universal McCann. Konkrétní kalendář plánovaných změn chce RadioMobil podle Jiřího Hájka oznámit na tiskové konferenci, jež se má konat v průběhu několika týdnů.
Spolu s naším trhem se změna dotkne také Rakouska a sítě Max Mobil a Velké Británie, kde DT vlastní značku One to One. Načasování kampaně v USA, kde DT operuje pod jménem Voice Stream, nebylo zatím upřesněno.
Saatchi & Saatchi začala pro T-Mobile pracovat v loňském roce poté, co DT zrušil spolupráci se Scholz & Friends Hamburg. K tomu došlo proto, že se kancelář Scholz & Friends v Berlíně účastnila tendru jeho největšího konkurenta Viag Interkom.

-jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.