Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Joj TV třetí nejsledovanější televizí na Slovensku

Redakce MAM25. 3. 2002

Televize Joj, dcera české Novy, je třetí nejsledovanější televizní stanicí na Slovensku. Joj TV, která začala vysílat začátkem března, sleduje bezmála 21 procent obyvatel. Vyplývá to z březnové ankety Odboru mediálního výzkumu Slovenského rozhlasu.Nejoblíbenější televizí na Slovensku zůstává Markíza, kterou sleduje více než 76 procent obyvatel. První program veřejnoprávní Slovenské televize (STV) si naladí přibližně 53 procent občanů. Patnáct procent Slováků sleduje program STV 2 a 11,5 procenta obyvatel zpravodajskou televizi TA3.
Joj TV začala vysílat s pokrytím 65 procent obyvatel Slovenska. Projekt šéfa Novy Vladimíra Železného přitom předpokládá, že v příštím roce budou Joj moci sledovat až tři čtvrtiny Slováků. Hlavní konkurent na slovenském trhu, komerční televize Markíza, před časem již napadla přidělení frekvencí pro Joj u Nejvyššího soudu.

-čtk-

×

MEF Holding má získat 100procentní kontrolu nad Joj TV

Starší článek

Kirch se možná vzdá většiny v KirchMedia

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: T-Mobile

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Počátkem dubna 2021 nastoupila na pozici manažerky externí komunikace Zuzana Svobodová, která bude zároveň zastávat funkci tiskové mluvčí. Ve své roli bude…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více