Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Internetový provoz přes telefonní linky loni vzrostl o 65 %

Redakce MAM7. 3. 2002

O 65 procent na v průměru více než deset miliónů minut denně loni vzrostl celkový objem internetového provozu přes telefonní linky Českého Telecomu, sdělil mluvčí firmy Vladan Crha bez uvedení přesnějších údajů. Ročně tak Telecom mohl zprostředkovat čtyři až pět miliard minut vytáčeného připojení k celosvětové počítačové síti.
Cena připojení je přitom vedle nákladů na pořízení počítače podle tuzemských počítačových odborníků jednou z hlavních překážek rozvoje českého internetového trhu.
Podle loňské statistiky Organizace pro ekonomickou spolupráci a rozvoj (OECD), která sdružuje 24 nejvyspělejších zemí světa, má ČR v přepočtu podle parity kupní síly druhou nejvyšší cenu připojení na internet ve špičce hned za Maďarskem. Podle Crhy je to dáno na jedné straně nižší silou českého hospodářství, na druhé pak tím, že Telecom nakupuje technologie za ceny srovnatelné s ostatními světovými operátory.
V reálných cenách patří ČR mezi tři země s nejlevnějším připojením k internetu mimo špičku. Cena připojení ve špičce se přitom pohybuje zhruba na úrovni průměru OECD.
Celková cena připojení k internetu se v ČR skládá z měsíčního poplatku a plateb za provoz. V nich je zahrnuta i provize poskytovatelům připojení k internetu (ISP), která může teoreticky dosáhnout až 26 procent z celkových výnosů.

-čtk-

×

Britská Imperial Tobacco získá za 5,2 miliardy eur firmu Reemtsma

Starší článek

Vydavatelství Mladá fronta chce po devíti letech vykázat zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více