Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

I letos se novináři mohou ve hře na válku naučit přežít

Redakce MAM20. 3. 2002

Dovednosti, které mohou být užitečné uprostřed vojenského konfliktu, si i letos budou moci osvojit novináři a další zájemci na kursu speciální přípravy pro krizové situace. Už poosmé ho organizuje armáda a ministerstvo obrany.
Kurs dosud absolvovala stovka novinářů a pracovníků humanitárních organizací, uvádí internetové stránky ministerstva obrany. Letos kurs začíná 21. dubna ve výcvikovém prostoru Vojenské akademie ve Vyškově a potrvá do 30. dubna.
Podle ředitele odboru vztahů s veřejností ministerstva obrany Milana Řepky je hlavním cílem kursu získání základních návyků při pohybu v rizikových oblastech válečného konfliktu, ale i teroristických akcí či přírodních katastrof. Účastníci se seznámí se základy sebeobrany, zbraněmi a bojovou technikou, problematikou min a nástrah či odstřelování. Na závěr jsou frekventanti kursu už tradičně odvedeni do neznámého prostoru na takzvané „přežití“, kde budou bez pomoci muset přežít tři dny.
„Podle ohlasu z uplynulých let je pravidlem, že nejvypjatější je pro účastníku kursu okamžik, kdy se stávají oběťmi přepadení a únosu teroristickým komandem tvořeným vojenskými profesionály,“ poznamenal Řepka.
Bližší informace o kursu jsou k dispozici na internetových stránkách www.army.cz nebo je poskytne tisková služba ministerstva obrany.

-čtk-

Zavřít reklamu

Ředitel Slovenské televize Materák přežil další kolo boje o odvolání

Starší článek

Legendární Annie Leibowitz fotí i letos pro American Express

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: TV Nova

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.