Globtel ode dneška už jako Orange Slovensko

26. 3. 2002 18:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší mobilní operátor na Slovensku, společnost Globtel, ode dneška působí pod novou značkou Orange Slovensko.
„Uvedení značky Orange na Slovensku je dalším milníkem na cestě k budování globální komunikační skupiny číslo jedna na světě. Naším cílem je, aby značka Orange byla do roku 2005 dostupná 1,5 miliardy lidí,“ uvedla výkonná viceprezidentka Orange pro jižní a střední Evropu a Ameriku Brigitte Bourgionová.
Akcionáři společnosti přejmenování rozhodli již v polovině ledna tohoto roku, veřejnost však informovali až den před vlastní změnou. Majoritní, 64procentní podíl mobilního operátora drží společnost Orange S.A., jejímž většinovým majitelem je France Télécom. Zbylých 36 procent vlastní konsorcium finančních investorů a Evropská banka pro obnovu a rozvoj.
Orange Slovensko je jedním ze dvou mobilních operátorů na Slovensku. Společnost má 1,43 miliónu aktivních zákazníků a její celkový obrat loni činil 10,2 miliardy slovenských korun. Loňský zisk mobilního operátora před započtením daní, pohybů devizových kursů a amortizací (EBIDTA) stoupl o 36 procent na 3,7 miliardy korun.
Skupina Orange působí ve 20 zemích a má více než 39 miliónů zákazníků.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.