Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Firmu ProSieben chtějí získat velké mediální koncerny z USA

Redakce MAM8. 3. 2002

Americké mediální koncerny Walt Disney, AOL Time Warner a Viacom usilují o převzetí německé společnosti ProSiebenSat1. Ta je součástí zadlužené skupiny Kirch a mediální firmy z USA budou chtít jejím převzetím upevnit pozice na evropském trhu. Uvedla to agentura Reuters.
Zdroje blízké americkým společnostem uvedly, že expanze do Evropy je mimo jiné dána nasyceností trhu v USA, kde bude firmám jejich zisk v nejlepším případě stagnovat. ProSiebenSat1 totiž v rámci skupiny Kirch patří ke klenotům a je docela možné, že Kirch se bude muset tohoto aktiva vzdát.
Skupina Kirch má nyní dluhy kolem 6,5 miliardy eur a věřitelé i akcionáři již požádali o vrácení vložených peněz. Kirch proto musel některá svá aktiva prodat, zatím se ale stále odmítá zbavit odnože ProSiebenSat1. V pondělí se bude konat klíčová schůzka, na které se má rozhodnout o posledních možnostech záchrany.
AOL Time Warner vlastní kabelové sítě Warner Brothers a HBO, Viacomu patří studia Paramount a síť CBS, zatímco pod Walt Disney spadá síť ABC. Šéf AOL Time Warner Steve Case však řekl, že jeho firma o převzetí žádné části skupiny Kirch neuvažuje. “V současné době to není oblast našeho zájmu,” vysvětlil Case s tím, že krizi ve firmě Kirch je možné překonat i bez angažovanosti AOL.

-čtk-

×

SIMAR: větší růst než jsme čekali

Starší článek

Top 15 AKA 2001 vede Young & Rubicam

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více