EMI propustí 1800 zaměstnanců a sníží dividendu na polovinu

21. 3. 2002 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Třetí největší světová hudební společnost EMI sáhne v rámci dlouho očekávané restrukturalizace k propuštění 1800 zaměstnanců. Společně s tím sníží dividendu z loňských 16 penny na 8 a ušetří tak až 99 milionů liber.
EMI zaměstnává ve svých pobočkách 10 tisíc lidí. Peníze, které změnami získá, chce vložit do restrukturalizace EMI Record Music. Společnost tak reaguje na předpokládaný nárůst svých nákladů spojený mimo jiné s kontraktem s Maria Carey
Současný výkonný ředitel Alain Levy přišel do EMI z Polygramu, ze kterého vybudoval nejsilnější společnost světového hudebního trhu a jeho nová smlouva s EMI je považována za nejlukrativnější v historii hudebního průmyslu.
Firma EMI patří spolu s Warner Music, Universal Music, BMG a Sony Music do skupiny pěti největších nahrávacích společností na světě. EMI se loni pokoušela o fúzi s firmou BMG a v roce 2000 se společností Warner Music, ale neuspěla, protože v obou případech nedokázala rozptýlit obavy regulačních orgánů.

-tot-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.