Důvěra v nákupy po internetu v USA v prvním čtvrtletí klesla
Důvěra spotřebitelů v nakupování po internetu se ve Spojených státech v prvním čtvrtletí letošního roku snížila. Oznámily to firmy Yahoo! a ACNielsen a dodaly, že jejich společný index spotřebitelské důvěry během tohoto období klesl o čtyři body na 111 bodů.
Podle firem odráží pokles nižší důvěru spotřebitelů ve vyřízení objednávek zadaných prostřednictvím internetu a růst obav o bezpečnost informací týkajících se kreditních karet. Podle průzkumu sice plánuje ve druhém čtvrtletí nakupovat přes internet více spotřebitelů, hodlají však utratit méně než v předchozím období.
Důvěra klesla u všech věkových kategorií, s výjimkou spotřebitelů od 25 do 34 let, u nichž zůstala beze změn. Firmy však rovněž dodaly, že v samotném březnu se celková důvěra zvýšila.
-čtk-