Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Deník Metro loni zdvojnásobil zisk téměř na dva milióny korun

Redakce MAM11. 3. 2002

Deník Metro, který je k dostání zdarma především v pražském metru a v dalších distribučních místech, loni zdvojnásobil zisk před zdaněním téměř na dva milióny korun. Od roku 2000 je Metro v ČR ziskové, řekl ředitel tuzemského Metra Jozef Šabla. Deník tedy v ČR nepociťuje podobné ekonomické potíže, kvůli kterým Metro ve švýcarském Curychu v polovině února skončilo.
Metro v ČR nemá ani podobné problémy s distribucí jako jeho sesterská společnost ve Francii. Švédský vydavatel Metro International se přitom tento týden s francouzskými odbory dohodl, a zajistil tak distribuci bezplatného deníku v jihofrancouzském městě Marseille. Firma s francouzskými odboráři jedná o podobné dohodě ještě pro distribuci Metra v Paříži.
Deník má v Praze podle ověřovaných údajů ABC ČR tištěný náklad 181 tisíc výtisků denně. Metro plánuje expanzi i do ostatních krajských měst. Podle Šably však mateřská společnost dala v investicích letos přednost vstupu do Francie a Hong Kongu. Zatím tedy podle Šably není rozhodnuto, zda budou letos Metro číst také obyvatelé jiných měst než Prahy.
Metro začalo ve Stockholmu vycházet v roce 1995. V České republice je Metro k dostání od léta 1997. Distribuuje se ve všední dny ráno a má stejnou redakční úpravu a strukturu jako švédský sesterský list.

-čtk-

×

Omlouváme se za výpadek serveru MaM.cz

Starší článek

Mediaresearch měří sledovanost zkušebně již v 669 domácnostech

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Značka hygienických papírových produktů Tento uvádí na trh nový design a s ním spojenou komunikaci. Nese název Jemnost přírody a značka…
21. 4. 202121. 4. 2021
Lidé

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Sport

Volkswagen spustil soutěž Zažij Euro. Vítěz soutěže povečeří s Petrem Čechem

Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij Euro o atraktivní ceny. Výherce hlavní ceny pojede do Londýna na fotbalový zápas mezi českou a anglickou reprezentací na…
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více