Contactel si vybral T.T.V. PR

7. 3. 2002 11:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve výběrovém řízení telekomunikační společnosti Contactel na novou public relations agenturu zvítězila společnost T.T.V. Public Relations. Výběrové řízení bylo dvoukolové, přičemž do finále postoupily z pěti agentur dvě.
T.T.V. PR zaujala zejména svou strategickou koncepcí, nastavením systémů komunikace, ale i marketingovou koncepcí pro internetový server Contactel a portál RedBox. „Úkolem T.T.V. Public Relations bude kromě klasických Media Relations i spolupráce na komunikaci B2B a B2C, Product PR a další“, řekla tisková mluvčí Contactelu Romana Tomasová. T.T.V. Public Relations je nová agentura, která vznikla v lednu 2002. Do vínku dostala technické zázemí zakládající společnosti největší ryze české reklamní agentury T.T.V.

-zuj –

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.