Česká televize bude i letos před volbami vysílat spoty stran

21. 3. 2002 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Celkem 12 bloků předvolebních spotů dodaných politickými stranami odvysílá před volbami Česká televize. S plánem předvolebního vysílání se včera seznámila Rada ČT. Každý z bloků má podle plánu vedení České televize trvat 70 minut, televize zatím počítá s 11 až 20 kandidujícími stranami.
Jednotlivé politické subjekty, které také odpovídají za obsah spotu, budou moci své výtvory do ČT dodávat od 25. května, předvolební kampaň ve veřejnoprávní televizi skončí 11. června. Spoty, trvající od minuty do tří minut, by měly být vysílány odpoledne, zřejmě na programu ČT1. Volby do Poslanecké sněmovny se konají 15. a 16. června.
Televize před volbami nechystá žádné zvláštní pořady, podle šéfredaktora zpravodajství Karla Nováka se ale hodlá zaměřit na plnění vládních slibů, na regiony a příběhy „obyčejných lidí“.
Zpravodajské pokrytí parlamentních i podzimních senátních voleb bude podle Nováka stát 11 miliónů korun, dvě třetiny z nich připadnou na volby parlamentní. Jak bude vypadat vysílání po volbách není zatím úplně jasné, závisí to podle Nováka na tom, kdy budou uvolněny volební výsledky. Televize počítá se dvěma menšími povolebními studii, jedním virtuálním a druhým určeným například pro rozhovory s hosty.
Předvolební průzkumy, zaměřené především na situaci v regionech, bude pro televizi zajišťovat agentura STEM.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.