Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Česká pošta vypověděla ČT a ČRo

Redakce MAM11. 3. 2002

Česká pošta vypověděla České televizi a Českému rozhlasu smlouvu, na jejímž základě pro tyto subjekty vybírá koncesionářské poplatky. V tuto chvíli probíhají mezi všemi zainteresovanými subjekty jednání o smlouvách nových. Přestože informaci M&M potvrdila jak Česká televize, tak Český rozhlas, mluvčí České pošty tvrdí, že o této věci nic neví. Podle našich informací Česká pošta usiluje o zvýšení poplatků ze strany obou veřejnoprávních médií na zajišťování služeb spojených s koncesionářskými poplatky. Vzhledem k finanční situaci veřejnoprávních médií je však tento požadavek pro ČT a ČRo problematický.
Novelizací zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání ztratila Česká pošta monopol na výběr koncesionářských poplatků. Koncesionářské poplatky tak nově mohou být placeny buď prostřednictvím České pošty, nebo jiné osoby, kterou provozovatel ze zákona určí. Pokud by poplatník včas nezaplatil, má být navíc dlužná částka placena přímo Českému rozhlasu nebo České televizi.
I když tedy novela dala provozovatelům ze zákona volnost při výběru subjektu, který bude výběr poplatků zajišťovat, podle generálního ředitele ČT Jiřího Balvína je po technické stránce velmi obtížné poplatky jiným způsobem vybírat. “Nikdo zatím nepřišel na levnější způsob výběru koncesionářských poplatků,” uvedl na otázku, zda je možné předpokládat, že by si ČT poplatky vybírala sama, nebo že by se na další spolupráci s Českou poštou nedohodla.

-mav-

×

V USA zakázaná reklama poběží v Británii

Starší článek

Prima TV začíná vydávat vlastní časopis

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rekonstrukce státu

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více