Časopis Instinkt vyjde poprvé 18. dubna nákladem 150 tisíc kusů

21. 3. 2002 18:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový týdeník Instinkt se na stáncích poprvé objeví ve čtvrtek 18. dubna nákladem 150 tisíc kusů. Podle Gabriely Bezdíčkové z vydavatelství Mediacop, které bude Instinkt vydávat, chce časopis po zaváděcí reklamní kampani udržet náklad kolem 100 tisíc kusů. Instinkt má být reportážním časopisem na bázi společenských titulů. Jeho podoba se bude přibližovat německému Sternu, ododala Bezdíčková.
Součástí týdeníku Instinkt, který bude vycházet na 68 stranách, bude televizní časopis TV Instinkt v rozsahu 16 stran. Cena časopisu včetně televizní přílohy bude 27 korun.
Redakci Instinktu, která pracuje již od března, tvoří například někdejší vedoucí domácí rubriky Lidových novin Radek Adamec, který bude zastávat funkci zástupce šéfredaktora. Funkce šéfreportéra se ujal Marek Vítek, který do konce roku 2001 působil v pořadu Fakta České televize.
Podle majitele vydavatelství Sebastiana Pawlowského bude šéfredaktor časopisu jmenován za šest až devět měsíců. Instinkt zatím povede šéfredaktor časopisu Týden vydavatelství Mediacop Dalibor Balšínek.
Uvedení časopisu na trhu bude provázet reklamní kampaň za více než 40 milionů korun, kterou připravuje Leo Burnett. Nákup médií pro reklamní kampaň bude zajišťovat agentura The Media Edge.
Rovněž časopis Týden bude pokračovat v reklamní kampani, do níž letos hodlá společnost Mediacop investovat 18 milionů korun. Nákup médií bude zajišťovat agentura OMD. Cílem časopisu Týden je dosáhnout průměrného měsíčního prodeje na hranici 60 tisíc kusů. Za prosinec vykázal Týden v průměru 56.800 prodaných výtisků.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.