Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČAKK se stala pobočkou Evropské asociace kompetitivních komunikací

Redakce MAM19. 3. 2002

Česká asociace kompetitivních komunikací (ČAKK) a Evropská asociace kompetitivních komunikací (ECTA) oznámily, že se ČAKK stává pobočkou ECTA v České republice. Při zahájení konference ECTA v Monte Carlu v pondělí slavnostně podepsali vzájemnou smlouvu nejvyšší představitelé obou organizací. ČR se tak stává první zemí střední a východní Evropy, která bude mít vlastní pobočku této mezinárodní asociace.
Telekomunikační trh tak získává velmi silného a vlivného spojence při prosazování společných zájmů vedoucích k liberalizaci trhu. Členové ČAKK se prostřednictvím asociace budou moci aktivně zapojit do spoluvytváření evropského telekomunikačního prostředí.
“Připojení ČAKK k ECTA nám pomůže efektivněji dokončit liberalizaci trhu a hájit konkurenční prostředí v České republice. Od této chvíle máme plně k dispozici zázemí a zkušenosti této významné pan-evropské organizace a stáváme se její integrální součástí,” uvedl prezident ČAKK Zdeněk Vaníček.
Česká asociace kompetitivních komunikací sdružuje největší kabelové společnosti a alternativní operátory v ČR, poskytovatele programů, dodavatele technologií a poradenské firmy. Asociace si klade za cíl přispět k budování moderní infrastruktury a informační společnosti v České republice. Současnými řádnými členy asociace jsou UPC Česká republika, Intercable CZ, TES Media, SELF servis, SATT, HBO, Hughes Network Systems, Lica a Telenor Networks. Asociace dále sdružuje dvě desítky přidružených členů z České republiky a ze zahraničí.

-mav-

×

Celostátní deníky čeká pokles prodeje, poroste regionální tisk

Starší článek

Galaxie Sport získala licenci a měla by zahájit vysílání v květnu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více