Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Česká pošta vypověděla ČT a ČRo

Externí autor11. 3. 2002

Česká pošta vypověděla České televizi a Českému rozhlasu smlouvu, na jejímž základě pro tyto subjekty vybírá koncesionářské poplatky. V tuto chvíli probíhají mezi všemi zainteresovanými subjekty jednání o smlouvách nových. Přestože informaci M&M potvrdila jak Česká televize, tak Český rozhlas, mluvčí České pošty tvrdí, že o této věci nic neví. Podle našich informací Česká pošta usiluje o zvýšení poplatků ze strany obou veřejnoprávních médií na zajišťování služeb spojených s koncesionářskými poplatky. Vzhledem k finanční situaci veřejnoprávních médií je však tento požadavek pro ČT a ČRo problematický.
Novelizací zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání ztratila Česká pošta monopol na výběr koncesionářských poplatků. Koncesionářské poplatky tak nově mohou být placeny buď prostřednictvím České pošty, nebo jiné osoby, kterou provozovatel ze zákona určí. Pokud by poplatník včas nezaplatil, má být navíc dlužná částka placena přímo Českému rozhlasu nebo České televizi.
I když tedy novela dala provozovatelům ze zákona volnost při výběru subjektu, který bude výběr poplatků zajišťovat, podle generálního ředitele ČT Jiřího Balvína je po technické stránce velmi obtížné poplatky jiným způsobem vybírat. “Nikdo zatím nepřišel na levnější způsob výběru koncesionářských poplatků,” uvedl na otázku, zda je možné předpokládat, že by si ČT poplatky vybírala sama, nebo že by se na další spolupráci s Českou poštou nedohodla.

-mav-

×

V USA zakázaná reklama poběží v Británii

Starší článek

Prima TV začíná vydávat vlastní časopis

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více