FTV Premiéra respektuje rozhodnutí soudu, podá však odvolání

28. 3. 2002 17:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost FTV Premiéra bude respektovat rozhodnutí Městského soudu v Praze ve věci vydávání časopisu Receptář prima nápadů. V zákonem stanovené lhůtě se však proti tomuto rozhodnutí odvolá k Vrchnímu soudu. Městský soud v Praze vydal ve středu předběžné opatření proti společnosti FTV Premiéra a uložil jí nevydávat časopis Receptář prima nápadů.
Soud tak vyhověl návrhu společnosti Reader’s Digest Výběr, která vydává časopis Receptář na každý den.
„V současné době pracujeme na tom, abychom vyhověli rozhodnutí soudu, které ale neznamená, že by FTV Premiéra nesměla vydávat žádný časopis zaměřený na kutily, zahrádkáře a volný čas. Proto další číslo časopisu určeného zejména divákům televizního pořadu Receptář prima nápadů vyjde v plánovaném termínu,“ říká ředitelka marketingu a PR Prima TV Linda Kozáková. Rozhodnutí soudu totiž vydavateli ukládá zdržet se vydávání časopisu pod názvem Receptář prima nápadů.
Podle mluvčí společnosti Jany Malíkové si FTV Premiéra není vědoma pochybení, nicméně respektuje stanovisko soudu a vydané předběžné opatření a provede všechny kroky, které z tohoto rozhodnutí bezprostředně vyplývají.
Městský soud se ztotožnil s názorem společnosti Reader’s Digest Výběr, že by si čtenáři vzhledem ke stejnému tématickému zaměření i grafické úpravě názvu mohli oba konkurenční tituly plést. Časopis Receptář na každý den vychází od roku 1990 a od roku 2000 jej vydává Reader’s Digest Výběr. FTV Premiéra zahájila vydávání čtrnáctideníku Receptář prima nápadů před dvěma týdny.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.