BBC Magazines a NatMagCo jednají o sloučení

28. 3. 2002 16:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americký vydavatelský kolos National Magazine Company a společnost BBC Magazines, komerční divize British Broadcasting Corporation (BBC), jednají podle zahraničních médií o fúzi. Obě společnosti však popírají, že jsou na prodej, ale potvrzují, že mají zájem o akvizici.
Podle pozorovatelů je pravděpodobné, že National Magazine Company hraje v jednáních hlavní roli. Britská odnož tohoto vydavatelství, pod které spadají časopisy Cosmopolitan, She, Company a Zest, by tak touto fúzí významně posílila a rozrostla by se o portfolio BBC, představované tituly Radio Times, Eve a Top of the Pops.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.