UPC rozšíří od 2. dubna nabídky Klasik, Mini i UPC Direct

28. 3. 2002 15:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do nabídky UPC Direct bude od 2. dubna zařazen slovenský zpravodajský kanál TA 3. TA 3 nahradí v nabídce UPC Direct kanál Romantica. Společnost UPC ČR totiž nedošla s výrobci tohoto kanálu k dohodě o zabezpečení vysílání jeho české verze, a proto je nucena kanál, který byl v posledních měsících šířen v polské verzi, vyřadit z nabídky UPC Direct.
UPC navíc k výše uvedenému datu dále zařadí do nabídky Rodina služby UPC Direct dva nové televizní kanály z produkce mateřské firmy. Jde o Extreme Sports a automobilový Avante. Všechny tři programy – TA 3, Extreme Sports a Avante – budou prostřednictvím digitální satelitní televize UPC Direct šířeny i na Slovensku.
Do omezené nabídky MINI bude rovněž k 2.4. zařazena slovenská televizní stanice Markíza. Tato změna se konkrétně dotýká Prahy, Brna, Ostravy, Hradce Králové, Hodonína, Znojma, Blanska, Adamova, Vyškova, Uherského Hradiště, Kroměříže a Šumperka.
Společnost navíc obdržela sdělení, že od 2. dubna se francouzská televizní stanice MUZZIK, která nabízí vážnou hudbu, operu, balet, jazz a etnickou hudbu přejmenuje na MEZZO. Její dosavadní program se nemění.
Do základní nabídky kabelové televize Klasik bude zařazen nový televizní kanál Reality TV. Reality TV vysílá dokumentární pořady o příčinách a průběhu neobvyklých událostí v životě člověka a přírody. Pořady jsou většinou postavené na záběrech z reálného života zaznamenaných např. bezpečnostními kamerami nebo amatérskými videokamerami.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.