Dimar vyměnil výkonného ředitele

28. 3. 2002 10:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým výkonným ředitelem agentury Dimar bude od 1. dubna Aleš Klíč. Ve funkci nahradí Václava Hrubého. Aleš Klíč v agentuře doposud působil na pozici marketing & new business directora. Do roku 2000 pracoval v Komerční bance jako manažer marketingu platebních karet.
Agentura Dimar je součástí Dimar Group a za loňský rok vykázala kapitalizovaný obrat 461 mil. Kč. Zaměřuje se zejména na koncepční CRM řešení přímé komunikace, databázový management, správu databází a datové analýzy, věrnostní programy a nabízí také analýzy oční kamerou.

-luc-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.