Pepsi uzavřala prestižní smlouvu s United Airlines

28. 3. 2002 10:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Prestižní smlouvu uzavřel výrobce nealkoholických nápojů koncern PepsiCo s leteckou společností United Airlines. Podle této dohody bude United Airlines nabízet v příštích pěti letech na palubách svých letadel produkty PepsiCo.
Obě společnosti se dohodly na vytvoření společných marketingových programů. PepsiCo se tak jako dodavatel pro druhou největší leteckou společnost v USA dostalo na pozici svého největšího konkurenta Coca – Coly.

-zuj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.