Zisk italské televizní společnosti Mediaset klesl o 40 procent

27. 3. 2002 10:03

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Čistý zisk největší italské soukromé televizní společnosti Mediaset, kterou kontroluje rodina italského premiéra Silvia Berlusconiho, v loňském roce klesl o 41,3 procenta na 248,4 miliónu eur z předchozích 423,5 miliónu. Oznámila to firma s tím, že zisk byl zasažen snížením hodnoty podílu v německé mediální společnosti Kirch.
Zisk před zdaněním a úroky se snížil na 578,2 miliónu z předchozích 691,5 miliónu a tržby, na nichž se z 95 procent podílejí příjmy z reklamy, klesly o 0,5 procenta na 2,351 miliardy eur z 2,363 miliardy. Firma navrhla za loňský rok dividendu 0,21 eur na akcii ve srovnání s 0,24 eura v předchozím roce.
Jediným skutečným konkurentem Mediaset je státní televizní společnost RAI, jejíž příjmy z reklamy činí zhruba miliardu eur ročně.

-čtk-

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.