Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Leo Kirch je připraven vzdát se kontroly nad svým impériem

Externí autor27. 3. 2002

Mediální magnát Leo Kirch je připraven vzdát se kontroly nad svou firmou, kterou budoval asi 47 let. Podle dobře informovaných zdrojů ale zřejmě neodejde jen tak a už má jasno v tom, za jakou cenu se firmy vzdá. Podle dostupných informací si řekne o podíl na vysílacích právech ke světovému poháru ve fotbale.
Leo Kirch byl kdysi jedním z nejvlivnějších lidí na mediální scéně v Německu, jeho Kirch Gruppe ale nyní čelí bankrotu. Bude si proto muset zajistit úvěr kolem 200 miliónů dolarů, aby zabránila okamžitému kolapsu. Skupina přitom vysílacími právy ke světovému poháru ve fotbale na rok 2006 disponuje, a Kirch tudíž bude zřejmě chtít část těchto práv nadále ovládat.
Kirch Gruppe je v Německu stále ještě jednou z nejznámějších mediálních firem, jejíž aktivity sahají od provozování televize až po vydávání časopisů. Není však schopna vypořádat se s dluhy kolem 6,5 miliardy eur, které nastřádala v minulosti, když se snažila skupovat menší konkurenty a proniknout i do segmentu placené televize.
Nejbližší dny budou pro skupinu Kirch klíčové. Buď bude totiž nucena vyhlásit bankrot, nebo jí věřitelé dají šanci a poskytnou další peníze. V tom případě je však téměř jisté, že věřitelé svůj vliv na firmu značně upevní. Uvažují totiž o tom, že poskytnou úvěr kolem 800 miliónů eur výměnou za ovládnutí firmy Kirch Media, která disponuje vysílacími právy.

-čtk-

×

Inzertní periodika se rozrostou o motoristický měsíčník TipCars

Starší článek

Zisk italské televizní společnosti Mediaset klesl o 40 procent

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více