Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

AVR vítá záměr ministerstva odstranit nelegální billboardy z dálnic

Externí autor26. 3. 2002

Asociace pro venkovní reklamu uvítala záměr ministerstva dopravy odstranit přibližně čtyři stovky nepovolených billboardů u českých dálnic a silnic první třídy, řekl prezident AVR Miroslav Bátěk. Zároveň připustil, že problém “černých” reklamních poutačů se v týká i členů Asociace, ale jen v menšině případů.
Firmy zastoupené v AVR se podle Báťka v červenci 1998 dohodly, že již nepostaví žádný nepovolený billboard. Jednotliví členové však vlastní určité množství černých poutačů vystavěné před tímto datem. “Důvodem ilegální výstavby tehdy bylo dlouhé řízení o povolení stavby, které často trvalo řadu měsíců až let,” dodal Bátěk.
Členové AVR měli v roce 1998 asi 15 procent nelegálních billboardů. “Asociace ale vyvíjela tlak na jejich postupné odstraňování nebo legalizaci, takže jejich současný podíl není větší než pět procent,” uvedl Bátěk.
Bátěk se domnívá, že opatření ministerstva postihne mnohem více společnosti, které nejsou členy AVR. Podíl Asociace na trhu bilboardů by se tak mohl ještě zvýšit.
O záměru ministerstva odstranit do půl roku nelegální billboardy informoval v posledním čísle týdeník Euro. Poutače, jejichž vinou stát přijde ročně asi o jednu miliardu korun, budou zakryty igelitem a poté případně odřezány od podstavců. Celá akce má stát přibližně pět miliónů korun.
Asociace pro venkovní reklamu vznikla v roce 1996 a zastupuje společnosti tvořící přibližně 75 procent trhu. Součástí AVR je i firma QUO, která vlastní podél českých dálnic a silnic první třídy asi 1500 billboardů. Podle AVR jsou všechny legální.

-čtk-

×

Nový server Headlines.cz přináší přepis zpráv z tisku a televizí

Starší článek

“Pohled odjinud” na tvorbu účinné a efektivní komunikace se zákazníkem

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více