Autor marketingové bible přednášel opět v Praze

26. 3. 2002 13:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Včera proběhl v Praze středoevropský seminář „marketingového guru“ Philipa Kotlera nazvaný „Marketingové impulsy v nové ekonomice“. Jeho přednáška zahrnovala tři hlavní body a sice otázku dnes tolik módního přístupu k zákazníkům CRM, dalším bodem byla síla značky a třetí bod jeho semináře se věnoval využití internetu v marketingu.
Philip Kotler je profesorem mezinárodního marketingu na J.L.Kellog Graduate School of Management, Nortwestern Univerzity ve státě Illinois a jeho v pořadí již čtvrtou návštěvu Prahy organizovala poradenská společnost Bauer Consulting. K nejznámějším Kotlerovým publikacím patří Marketing Management, které se přezdívá „Bible marketingu“. Právě o její desáté rozšířené vydání , které zachycuje dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií a e-businessu na marketingově orientované manažerské řízení a na ekonomiku firmy, se opíral i jeho včerejší seminář.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.