Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Opel oficiálním partnerem pařížského Disneylandu

Externí autor26. 3. 2002




Stunt Show Spectacular, show plná automobilových honiček a kaskadérských čísel, je hlavní atrakcí studií Walt Disney Studios Park, otevřených před několika dny v pařížském zábavním parku Disneyland. K hlavním sponzorům programu patří automobilky Opel/Vauxhall a tedy hlavními “hvězdami” této historicky největší show svého druhu produkované studii Walta Disneyho jsou vozy Opel/Vauxhall, které se návštěvníkům předvádějí v mnoha akčních scénách.


Společnosti General Motors Europe a Euro Disney SCA se na dlouhodobé spolupráci dohodly již v listopadu roku 2001. Na základě této dohody se automobilky Opel/Vauxhall stanou v polovině dubna tohoto roku oficiálními partnery pařížského zábavního parku. Kromě toho, že jejich modely účinkují v programu Stunt Show Spectacular uváděného v nových studiích Walt Disney Studios Park, budou se loga obou automobilek objevovat v areálu celého Disneylandu a Opel bude i hlavním dodavatelem služebních vozů pro toto známé pařížské zábavní centrum.


Nová studia Walt Disney Studios Park v Paříži, která jsou postavena ve stylu hollywoodských studií, nabízejí zároveň jakousi exkurzi do historie evropského a amerického filmu. Kromě programu Stunt Show Spectacular nabízí zábavní areál řadu dalších atrakcí a návštěvníci v něm najdou i spoustu stylových restaurací a obchodů. Předpokládá se, že nová tématická sekce pařížského Disneylandu se stane velkým lákadlem především pro rodiny s malými dětmi a pro dospívající mládež. Zábavní park Disneyland, který byl v Paříži otevřen na jaře roku 1992, ročně navštíví více než 12 milionů lidí.


obr1


obr2


-bob-


×

Pojištěnost se v ČR loni zvýšila z 3,5 na 3,7 procenta

Starší článek

Autor marketingové bible přednášel opět v Praze

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: iStock

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy…
23. 1. 202122. 1. 2021
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
22. 1. 202122. 1. 2021
Akce

Nepropásněte uzávěrku do Sabre Awards! Soutěž ocení nejlepší …

Uzávěrka přihlášek do regionální (EMEA) části Sabre Awards je už za 3 dny. Nejlepší PR projekty se mohou přihlašovat do 25. ledna.
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více