Nesvadbovou na postu šéfredaktorky Playboye nahradí Tůma

25. 3. 2002 12:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým šéfredaktorem časopisu pro muže Playboy bude od dubna reportér a fotograf Petr Tůma. Potvrdila to Barbora Urbánková, výkonná ředitelka vydavatelství Axel Springer Praha, které Playboy vydává. Tůma nahradí Barboru Nesvadbovou, která od března přešla do časopisu Harper’s Bazaar.
S příchodem nového šéfredaktora vydavatelství očekává změny v obsahové a grafické skladbě časopisu. Vydavatelství chystá k zavedení nové podoby časopisu kampaň na druhou polovinu roku. Úplně nový Playboy vyjde v září, řekla Urbánková.
V přípravě nové koncepce je český Playboy autonomní a podoba časopisu tedy nezávisí na koncepci Playboye v zahraničí, dodala. Základní stavební kameny časopisu jsou však zakotveny v licenční smlouvě. Nikdy nebude chybět dívka měsíce, velký rozhovor, dvacet otázek a další rubriky, upřesnila Urbánková.
Při průměrném tištěném nákladu 30 tisíc výtisků dosahuje Playboy přibližně 25procentní remitendy, uvedla. Průměrná měsíční čtenost byla podle Mediaprojektu loni 141 tisíc čtenářů. Za konkurenty Playboye na čtenářském trhu považuje vydavatelství Esquire, Penthouse, Quo a Men’s Health.
Axel Springer Praha vydává také Svět Motorů, Auto Tip, Auto Exclusive, F1 Racing, Auto Profi, Hokej, Top Magazín pro dívky a Popcorn.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.