Louvre nabídne po internetu všechna vystavená díla

25. 3. 2002 09:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pařížský Louvre mění svou populární internetovou stránku, na níž se návštěvníci budou moci seznámit se všemi vystavenými díly i s tisíci kresbami, které odpočívají v depozitářích. Již nyní nabízí stránka největšího muzea na světě část vystavených sbírek a navštěvuje ji na šest miliónů lidí ročně – tedy asi tolik, kolik návštěvníků se přijde podívat na Monu Lisu a další mistrovská díla osobně zblízka.
Louvre na www.louvre.fr nabídne všech 35.000 uměleckých děl, které jsou k vidění ve známém areálu na břehu Seiny. Kromě toho bude na internetu k dispozici 130.000 kreseb, které jsou příliš choulostivé, než aby mohly být vystaveny.
Od příštího roku si také návštěvníci internetové stránky Louvru budou moci prohlédnout veškeré sbírky v rámci virtuální trojrozměrné prohlídky jeho sálů. Celá sbírka Louvru tak bude přístupná opravdu každému, tvrdí ředitelka internetové stránky Catherine Jaquesová o plánech, které mají být realizovány do konce roku.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.