Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kirch se možná vzdá většiny v KirchMedia

Externí autor25. 3. 2002

Bavorský mediální magnát Leo Kirch se možná vzdá většiny v KirchMedia, klíčové divizi své zadlužené skupiny KirchGruppe. Prodej části akcií KirchMedia má být součástí plánu zajistit skupině potřebnou finanční injekci, sdělily agentuře Reuters informované zdroje.
Podle zdrojů nyní jednají v Mnichově věřitelské banky o záchranném plánu pro Kircha, topícího se v dluzích v celkové výši kolem 6,5 miliardy eur. Banky diskutují o posílení kapitálu skupiny s menšinovými akcionáři, především italskými firmami Fininvest a Mediaset italského premiéra Silvia Berlusconího a společností News Corp australského magnáta Ruperta Murdocha.
Banky by se v nejbližší době mohly dohodnout na poskytnutí nového kapitálu v sumě 800 miliónů eur výměnou za většinový podíl na KirchMedia. “Banky se snaží zpečetit transakci,” řekl jeden ze zdrojů s tím, že dohodu by měly příští týden projednat a schválit představenstva bank.
Banky mají zájem o KirchMedia jen na omezenou dobu dvou až tří let. Poté by měly dát akcie mediální firmy na burzu, nebo je prodat buď zpět Kirchovi nebo jinému investorovi.
KirchMedia je Kirchovou hlavní televizní divizí, která obchoduje s vysílacími právy a vlastní většinu na největší německé soukromé televizní společnosti ProSiebenSat1. Podle pozorovatelů je tato divize nejživotaschopnější součástí skupiny, na rozdíl od KirchPayTV, kam patří ztrátová placená televize Premiere.
Kirch kromě KirchMedia nabídl za poslední dva měsíce na prodej téměř všechny své majetky. Jeho skupina totiž musí splatit v nejbližších měsících závazky v sumě několika miliard eur.

-čtk-

×

Joj TV třetí nejsledovanější televizí na Slovensku

Starší článek

Louvre nabídne po internetu všechna vystavená díla

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více